Roman Krokus Kriz - Oficiální stránky
aktuálně biografie discografie, mp3 foto video média gear kontakt odkazy shop

média:

Recenze - Klín č.10 (1995)
    - CD Wolfram - "Sál času"

Milý Krokusi, milý Franto, když někdo sežene prachy na to, aby místo uspokojování svých hmotných chtíčů uspokojil ten tvůrčí a ještě je použil tak, že svoje nápady a výtvory stůj co stůj zakonzervuje a když je ještě vlastním nákladem vydá, jsem si vždy téměř jist, že jde až o chorobnou potřebu mít něco v ruce, aby třeba děti viděly nebo něco takového. Vážení pánové, či spíše Páni muzikanti, to že jste zakonzervovali své nápady a um, je pro Vás klika. Slyšet Vás živě je asi zhola nemožné. Vy dva v Praze, zpěvačka jako host, bubeník v Hracholuskách, takže aspoň kazeta.
Při prvních tónech jsem měl trochu obavy z nekonečného kytarového útoku systémem start - cíl. Tedy ne, že by se člověk nedočkal kytarového běsu, je ho tam, jak už je u Vás ostatně zvykem dost a dost. Překvapivá je ovšem ta nezvyklá hromada nápadů, schopnost u Vás dříve nevídaná, vystřídat sám sebe s úplně jiným sólem. Vaše hraní je lahůdka, a to nejen pro kytaristu, ale i pro ostatní bigbítumilovné. Obavy ve mě vzbuzovala zpěvačka, čekal jsem afektované, rádoby metalové ječení, ale byl jsem překvapen zpěvem, jaký jsem ještě neslyšel. Kdyby se Vás někdo ptal, co je to osobité zpívání, tak mu, prosím, pusťte zpěv slečny Kapitánové. Jen si myslím, že by nebylo od věci ukecat nějakýho skutečnýho basáka. Je jasný, že si kytarista může sám nahrát ve studiu basu, leč basák to je jiné vínko. Vy jste však měli štěstí. Za bicí usedl bubenický superstřelec Petr Šanda, a to je motor, jaký se jen tak neslyší. Název Sál času použitý společně se stejnojmenným obrazem na obal od přítele Ježka je jako nápad velmi povedený. Takový obal jen tak někdo nemá a asi hned tak mít nebude.
Pánové, Vámi vydaná kazeta Wolfram - Sál času je skvělá, ale distribuce, to je rána. Chtělo by to ještě trochu peněz do reklamy. Podívejte, z jakýho šuntu se stane trhák jenom proto, že je nám, konzumentům, dostatečně reklamou vymyt mozek. Tímto se s Vámi loučím, Váš Libor Hora.

- Libor Hora -

Oficiální stránky Romana Krokuse Kříže: www.romankrokuskriz.cz

© Roman Krokus Kriz